1. Identitatea și datele de contact ale Furnizorului de produse și/sau servicii și datele de contact ale responsabilului cu protecția datelor
Identitatea și datele de contact ale Furnizorului de produse și/sau servicii (la care se face referire și în această Politică de confidențialitate „Furnizorul de produse și/sau servicii” sau „Controller”):
SC GENERAL DI SA
Adresa: B-dul Tudor Vladimirescu 143, Drobeta-Turnu Severin, Romania CUI: RO9807366 Nr. Inregistrare: J25 /340 /1997
Telefon public: +40 749 189 005
1.1. Datele de contact ale responsabilului cu protecția datelor („DPO”) pot fi găsite pe site-ul www.trattoriailcalciodrobeta.ro, atâta timp cât acesta a fost (necesar să fie) numit astfel de responsabil cu protecția datelor.
2. Scopurile (și temeiul juridic aferent) prelucrării (prelucrărilor)
2.1. Operatorul va prelucra datele personale pe care dumneavoastră (la care se face referire și în această politică de confidențialitate „dvs.” sau „clientul” sau „persoana vizată”) furnizate de client (de ex. Nume, prenume, adresa (de livrare), nr. de telefon. , adresa de e-mail) atunci când comandați produse și/sau servicii prin aplicația Furnizorului (la care se face referire în această Politică de confidențialitate „aplicația” sau „soluția”), și comunicate de Furnizor Controlorului, în orice scop, în scopul de a efectuarea demersurilor in vederea incheierii unui contract cu clientul (in urma unei solicitari exprimate de client in momentul utilizarii aplicatiei) si executarii contractului incheiat cu clientul („contractul”).
2.2. Detaliile dumneavoastră electronice de contact furnizate în contextul vânzării unui produs sau serviciu pot fi utilizate pentru marketing direct (comunicații nesolicitate) cu privire la produse sau servicii similare. Vă puteți retrage oricând consimțământul utilizând linkul de dezabonare disponibil înainte de orice sesiune de comandă a dumneavoastră sau în subsolul oricărei comunicări prin e-mail de marketing primite de la noi.
2.4. Fără a afecta generalitatea celor de mai sus și din motive de claritate, datele dumneavoastră (de contact electronic) pot fi utilizate de către Controlor și/sau furnizorii de produse și/sau servicii pentru a vă trimite comunicări de marketing direct (comuncări nesolicitate, pt. produse sau servicii care nu sunt similare cu cele în contextul cărora v-ați furnizat datele), atâta timp cât v-ați dat acordul în acest scop. Vă puteți retrage oricând consimțământul accesând linkul furnizat.
2.5. Operatorul va stoca și procesa oricare dintre datele dumneavoastră cu caracter personal până la limita și perioada maximă prevăzute de reglementările legale aplicabile obligatorii în vigoare.
2.6. De asemenea, Operatorul va prelucra datele dumneavoastră cu caracter personal pentru orice alte scopuri pentru care v-ați exprimat consimțământul fără ambiguitate.
3. Temeiul juridic al prelucrării
Temeiul juridic al prelucrarii il reprezinta articolul 6 alin. (1) lit. (b) si (c), precum si, mai ales in cazul marketingului direct, litera (f), din Regulamentul (UE) 2016/679 al Parlamentul European și al Consiliului, din 27 aprilie 2016 (la care se face referire în această Politică de confidențialitate „Regulamentul” sau (“GDPR”), și anume:
(b) prelucrarea este necesară pentru executarea unui contract la care persoana vizată este parte sau pentru a lua măsuri la cererea persoanei vizate înainte de încheierea unui contract;
(c) prelucrarea este necesară pentru respectarea unei obligații legale căreia îi este supus Operatorul;
………….
(f) prelucrarea este necesară în scopul intereselor legitime urmărite de Operator sau de un terț...”.
În măsura maximă permisă de reglementările legale în vigoare, prelucrarea datelor cu caracter personal în scopuri de marketing direct poate fi efectuată pentru un interes legitim, ținând cont având în vedere că există o relație relevantă și adecvată între persoana vizată și Operator, persoana vizată fiind/devenind client al Operatorului. Interesele legitime urmărite de Operator prin intermediul comunicărilor de marketing direct, sunt în principal posibilitatea de a ține clientul la curent cu activitatea Operatorului.
4. Destinatari sau categoria de destinatari ai datelor cu caracter personal
4.1. Trimiterea datelor dumneavoastră către diferiți destinatari și în diferite țări (terțe), destinatari care prelucrează datele cu caracter personal în (scopuri compatibile, înrudite și corelate cu) scopul executării contractului pe care îl aveți cu Operatorul, și anume: furnizori de livrare, furnizori de imprimare , furnizori de facturare POS, furnizori de loialitate etc.
4.2. De asemenea, fără a afecta generalitatea celor de mai sus și din motive de claritate, următoarele informații, vor fi transmise următoarelor categorii de destinatari, în următoarele scopuri:
4.2.1. Detaliile dumneavoastră, și anume: nume, prenume, adresa de e-mail, număr de telefon, adresa de livrare (dacă este cazul), furnizate împreună cu detaliile comenzii dumneavoastră, pe cale electronică (cu excepția detaliilor cardului de plată, dacă ați ales procesul de plată online) va fi (re)transmisă prin intermediul operatorilor de mesagerie de e-mail către Controlor și înapoi către dvs., la adresa dvs. de e-mail, în vederea procesării comenzii și pentru a vă oferi notificările relevante cu privire la informațiile despre confirmare sau respingere a comenzii sau despre comenzile ratate și despre livrarea comenzii dumneavoastră.
4.2.2. Dacă este posibil, datele dumneavoastră, și anume : nume, prenume, adresa de e-mail, număr de telefon, adresa de livrare (dacă este cazul), furnizate împreună cu detaliile comenzii dumneavoastră, pe cale electronică (cu excepția detaliilor cardului de plată, dacă ați ales procesul de plată online) va fi (re)transmis prin operatori de mesagerie SMS către furnizorii de produse și/sau servicii și înapoi către dumneavoastră, prin SMS, în vederea procesării comenzii și pentru a vă oferi notificările relevante cu privire la informațiile despre confirmarea sau respingerea comenzii sau despre comenzile ratate și despre livrarea comenzii dumneavoastră.
4.2.3. De asemenea, datele personale vor fi transmise pentru a fi stocate de furnizorii de stocare a datelor
5. Transferuri de date cu caracter personal către țări terțe sau o organizație internațională
5.1. Un eventual transfer sau un set de transferuri de date cu caracter personal către o țară terță sau o organizație internațională are loc numai în una dintre următoarele condiții:
(a) persoana vizată a consimțit în mod explicit la transferul propus, după ce a fost informată cu privire la posibilele riscuri ale unor astfel de transferuri pentru persoana vizată din cauza absenței unei decizii de adecvare și a garanțiilor adecvate;
(b) transferul este necesar pentru executarea unui contract între persoana vizată și Operator sau pentru implementarea măsurilor precontractuale luate la cererea persoanei vizate;
(c) transferul este necesar pentru încheierea sau executarea unui contract încheiat în interesul persoanei vizate între Operator și o altă persoană fizică sau juridică;
(d) transferul este necesar din motive importante de interes public;
(e) transferul este necesar pentru stabilirea, exercitarea sau apărarea creanțelor în justiție;
(f) transferul este necesar pentru a proteja interesele vitale ale persoanei vizate sau ale altor persoane, în cazul în care persoana vizată este incapabilă fizic sau juridic să își dea consimțământul;
g) existența unei decizii de adecvare conform Regulamentului;
h) existența unor garanții adecvate, inclusiv reguli corporative obligatorii conform Regulamentului;
5.2. Următoarele date vor fi transferate către următoarele țări terțe, după cum urmează:
5.2.1. Numele, prenumele, adresa de email, numarul de telefon, adresa de livrare (daca este cazul) vor fi trimise catre Sendgrid Inc, cu sediul in Denver Colorado - SUA, in vederea procesarii comenzii si pentru a va oferi notificarile relevante cu privire la informatii despre confirmarea sau respingerea comenzii sau despre comenzile ratate și despre livrarea comenzii dumneavoastră.
5.2.2. Numele, prenumele, adresa de e-mail, numărul de telefon, adresa de livrare (dacă este cazul) vor fi trimise către Peaberry Software Inc. d/b/a Client IO cu sediul în New York – SUA, în vederea procesării comenzii și pentru a să vă ofere notificări relevante cu privire la informațiile despre confirmarea sau respingerea comenzii sau despre comenzile ratate și despre livrarea comenzii dumneavoastră.
5.2.3. Numele, prenumele, adresa de email, numarul de telefon, adresa de livrare (daca este cazul) vor fi trimise catre Twilio Inc., in San Francisco, California - SUA, in vederea procesarii comenzii si pentru a va oferi notificarile relevante privind informațiile despre confirmarea sau respingerea comenzii sau despre comenzile ratate și despre livrarea comenzii dumneavoastră.
5.2.4. Numele, prenumele, adresa de e-mail, numărul de telefon și adresa de livrare (dacă este cazul) IP-ul de origine al sesiunii de comandă va fi trimis în SUA, pentru a fi stocat și/sau pentru a procesa comanda și pentru a vă oferi notificări relevante privind informațiile despre confirmarea sau respingerea comenzii sau despre comenzile ratate și despre livrarea comenzii dumneavoastră.
5.2.5. Dacă plata online este disponibilă și alegeți să o utilizați, atunci numele de familie, prenumele, adresa de e-mail, numărul de telefon, adresa de livrare (dacă este cazul), IP-ul de origine al sesiunii de comandă, numele titularului cardului, data expirării cardului, numărul cardului, CVV (dacă este necesar) va fi trimis către Spreedly Inc. cu sediul în Durham North Carolina SUA, pentru a procesa comanda și pentru a vă oferi notificări relevante cu privire la informațiile despre confirmarea sau respingerea comenzii sau despre comenzile ratate și despre livrarea comenzii dvs.
5.2.6. Țările terțe pot fi adăugate și/sau eliminate din când în când de către Controlor, după caz.
6. Perioada pentru care vor fi stocate datele cu caracter personal/ Criteriile utilizate pentru determinarea acelei perioade.
Datele personale vor fi stocate timp de 1 an dar nu mai puțin de perioada prevăzută de reglementările legale în vigoare.
Datele cu caracter personal vor fi (în principal) stocate în scopul executării contractului, precum și în scopuri fiscale și/sau legale și suplimentar, în mod specific și fără a afecta generalitatea celor de mai sus, adresa de e-mail și numărul de telefon (ca și dacă cazul) vor fi stocate în scop de marketing direct.
7. Obligația de a furniza datele cu caracter personal și a posibilelor consecințe ale nefurnizării acestor date
Furnizarea datelor cu caracter personal este o cerință contractuală.
Persoana vizată este obligată să furnizeze datele personale.
Refuzul de a furniza (anumite) date (personale) va conduce (ca urmare a neîndeplinirii obligației de a furniza datele respective) la imposibilitatea (în totalitate) utilizării aplicației și/sau a anumitor funcționalități ale aplicației și/sau la imposibilitatea să comande și/sau să cumpere și/sau să ridice și/sau să livreze produse și/sau servicii, după caz, Operatorul având dreptul să nu proceseze comanda.
Fără a afecta generalitatea celor de mai sus și din motive de claritate:
i) În cazul în care nu sunt furnizate datele privind locația în care produsele urmează să fie livrate, produsele nu pot fi livrate;
ii) În cazul în care adresa de e-mail nu este furnizată, nu vă putem trimite nicio informație despre confirmarea sau respingerea comenzii sau despre comenzile ratate și/sau alte informații referitoare la comanda dumneavoastră și nu pot fi efectuate comunicările cu dumneavoastră;
v) În cazul în care nu sunt furnizate numele și prenumele, nu vom avea datele minime de identificare pentru a avea un acord valabil cu dumneavoastră și, de asemenea, comanda dumneavoastră nu va fi procesată și nu vă vom putea trimite informațiile despre confirmare sau respingerea comenzii sau despre comenzile ratate
vi) În cazul în care adresele IP nu sunt furnizate, nu pot fi efectuate investigații suplimentare pentru a stabili ce s-a întâmplat și dacă ați fost sau nu victima unei sesiuni de comandă frauduloasă (de exemplu, comenzi false, comenzi farse sau uzurparea identității de cumpărare), prin urmare, comanda poate să nu fie acceptată în siguranță.
vii) În cazul în care numărul de telefon nu este furnizat, Controlorul nu vă poate contacta înapoi în timp util pentru clarificări legate de comandă sau clarificări despre adresa de livrare, după caz.
8. Dreptul de acces al persoanei vizate
8.1. Persoana vizată are dreptul de a obține de la Operator confirmarea dacă sunt sau nu prelucrate date cu caracter personal care o privesc și, dacă este cazul, acces la datele cu caracter personal și la următoarele informații:
(a) scopurile prelucrării;
(b) categoriile de date cu caracter personal în cauză;
(c) destinatarii sau categoriile de destinatari cărora le-au fost sau vor fi dezvăluite datele cu caracter personal, în special destinatarii din țări terțe sau organizații internaționale;
(d) acolo unde este posibil, perioada preconizată pentru care vor fi stocate datele cu caracter personal sau, dacă nu este posibil, criteriile utilizate pentru a determina perioada respectivă;
(e) existența dreptului de a solicita de la Operator rectificarea sau ștergerea datelor cu caracter personal sau restricționarea prelucrării datelor cu caracter personal referitoare la persoana vizată sau de a se opune unei astfel de prelucrări;
(f) dreptul de a depune o plângere la o autoritate de supraveghere;
(g) în cazul în care datele cu caracter personal nu sunt colectate de la persoana vizată, orice informații disponibile cu privire la sursa acestora;
(h) existența procesului decizional automatizat, inclusiv crearea de profiluri, menționate în regulament și, cel puțin în acele cazuri, informații semnificative despre logica implicată, precum și semnificația și consecințele preconizate ale unei astfel de prelucrări pentru persoana vizată; .
8.2. În cazul în care datele cu caracter personal sunt transferate către o țară terță sau către o organizație internațională, persoana vizată are dreptul de a fi informată cu privire la garanțiile adecvate legate de transfer.
8.3. Operatorul furnizează o copie a datelor cu caracter personal în curs de prelucrare. Pentru orice alte copii solicitate de persoana vizată, Operatorul poate percepe o taxă rezonabilă bazată pe costurile administrative. În cazul în care persoana vizată face cererea prin mijloace electronice și, cu excepția cazului în care este solicitat altfel de către persoana vizată, informațiile sunt furnizate într-o formă electronică utilizată în mod obișnuit.
8.4. Dreptul de a obține o copie menționat la paragraful 8.3 nu afectează în mod negativ drepturile și libertățile altora.
9. Dreptul la rectificare
Persoana vizată are dreptul de a obține de la Operator, fără întârzieri nejustificate, rectificarea datelor cu caracter personal inexacte care o privesc. Ținând cont de scopurile prelucrării, persoana vizată are dreptul de a completa datele cu caracter personal incomplete, inclusiv prin furnizarea unei declarații suplimentare.
10. Dreptul la ștergere („dreptul de a fi uitat”)
10.1. Persoana vizată are dreptul de a obține de la Controlor ștergerea datelor cu caracter personal care o privesc fără întârzieri nejustificate, iar Operatorul are obligația de a șterge datele cu caracter personal fără întârzieri nejustificate în cazul în care se aplică unul dintre următoarele motive:
(a) datele cu caracter personal nu mai sunt necesare în raport cu scopurile pentru care au fost colectate sau prelucrate în alt mod;
(b) persoana vizată își retrage consimțământul pe care se bazează prelucrarea, în cazul în care prelucrarea are loc pe baza consimțământului acordat de persoana vizată pentru prelucrarea datelor cu caracter personal în unul sau mai multe scopuri specifice și în cazul în care nu există un alt temei juridic pentru prelucrare; ;
(c) persoana vizată se opune prelucrării, din motive legate de situația sa particulară, în conformitate cu regulamentul, și nu există motive legitime imperative pentru prelucrare sau persoana vizată se opune prelucrării în scop de marketing direct și acolo unde nu există un alt temei legal pentru prelucrare;
(d) datele cu caracter personal au fost prelucrate ilegal;
(e) datele cu caracter personal trebuie șterse pentru a respecta o obligație legală din dreptul Uniunii sau din dreptul statului membru căruia îi este supus operatorul;
(f) datele cu caracter personal au fost colectate în legătură cu oferta de servicii ale societății informaționale către un copil, în conformitate cu regulamentul.
10.2. În cazul în care Controlorul a făcut publice datele cu caracter personal și este obligat în conformitate cu paragraful 10.1 să șteargă datele cu caracter personal, Controlorul, ținând cont de tehnologia disponibilă și de costul implementării, ia măsuri rezonabile, inclusiv măsuri tehnice, pentru a informa operatorii și persoanele împuternicite de operator care prelucrează datele cu caracter personal pentru care persoana vizată a solicitat ștergerea de către acești operatori a oricăror link-uri către, sau copiere sau replicare a acestor date cu caracter personal.
10.3. Paragrafele 10.1 și 10.2 nu se aplică în măsura în care prelucrarea este necesară:
(a) pentru exercitarea dreptului la libertatea de exprimare și de informare;
(b) pentru respectarea unei obligații legale care impune prelucrarea de către legislația Uniunii sau a statului membru căruia îi este supus operatorul sau pentru îndeplinirea unei sarcini îndeplinite în interes public sau în exercitarea autorității oficiale conferite operatorului;
(c) din motive de interes public în domeniul sănătății publice, în conformitate cu regulamentul;
(d) în scopuri de arhivare în interes public, în scopuri de cercetare științifică sau istorică sau în scopuri statistice, în conformitate cu regulamentul, în măsura în care dreptul menționat la punctul 10.1 este de natură să facă imposibilă sau să afecteze grav atingerea obiectivelor acea prelucrare; sau
(e) pentru constatarea, exercitarea sau apărarea unor pretenții legale.
11. Dreptul la restricționarea prelucrării
11.1. Persoana vizată are dreptul de a obține de la Controlor restricționarea prelucrării în cazul în care se aplică una dintre următoarele:
(a) persoana vizată contestă acuratețea datelor cu caracter personal pentru o perioadă care îi permite Operatorului să verifice exactitatea datelor cu caracter personal;
(b) prelucrarea este ilegală, iar persoana vizată se opune ștergerii datelor cu caracter personal și solicită în schimb restricționarea utilizării acestora;
(c) Operatorul nu mai are nevoie de datele cu caracter personal în scopul prelucrării, dar acestea sunt solicitate de persoana vizată pentru stabilirea, exercitarea sau apărarea pretențiilor legale;
(d) persoana vizată s-a opus prelucrării din motive legate de situația sa particulară, în conformitate cu regulamentul, în așteptarea verificării dacă motivele legitime ale operatorului prevalează pe cele ale persoanei vizate.
11.2. În cazul în care prelucrarea a fost restricționată în temeiul paragrafului 11.1, aceste date cu caracter personal vor fi prelucrate, cu excepția stocării, numai cu acordul persoanei vizate sau pentru stabilirea, exercitarea sau apărarea unor drepturi în justiție sau pentru protecția drepturilor unei alte persoane fizice sau persoană juridică sau din motive de interes public important al Uniunii sau al unui stat membru.
11.3. O persoană vizată care a obținut o restricție de prelucrare în temeiul paragrafului 11.1 este informată de către Controlor înainte ca restricția de prelucrare să fie ridicată.
12. Obligația de notificare cu privire la rectificarea sau ștergerea datelor cu caracter personal sau restricționarea prelucrării
Controlorul comunică orice rectificare sau ștergere a datelor cu caracter personal sau restricție de prelucrare efectuată în conformitate cu paragraful 9, paragraful 10.1. și paragraful 11 fiecărui destinatar căruia i-au fost dezvăluite datele cu caracter personal, cu excepția cazului în care acest lucru se dovedește imposibil sau implică un efort disproporționat. Operatorul informează persoana vizată despre acei destinatari dacă persoana vizată o solicită.
13. Dreptul la portabilitatea datelor
13.1. Persoana vizată are dreptul de a primi datele cu caracter personal care o privesc, pe care le-a furnizat Operatorului, într-un format structurat, utilizat în mod obișnuit și care poate fi citit de mașină și are dreptul de a transmite acele date altui operator fără obstacole. de la Operatorul căruia i-au fost furnizate datele cu caracter personal, în cazul în care:
(a) prelucrarea se bazează pe consimțământ sau pe un contract; și
(b) prelucrarea este efectuată prin mijloace automate.
13.2. În exercitarea dreptului său la portabilitatea datelor în conformitate cu paragraful 13.1, persoana vizată are dreptul ca datele cu caracter personal să fie transmise direct de la un operator la altul, acolo unde este fezabil din punct de vedere tehnic.
13.3. Exercitarea dreptului menționat la paragraful 13.1 al prezentului articol nu aduce atingere articolului 17. Acest drept nu se aplică prelucrării necesare pentru îndeplinirea unei sarcini îndeplinite în interes public sau în exercitarea autorității publice învestite în Controlorul.
13.4. Dreptul menționat la paragraful 13.1 nu afectează în mod negativ drepturile și libertățile altora.
14. Dreptul de a obiecta
14.1. În orice moment, persoana vizată are dreptul de a se opune, din motive legate de situația sa particulară, prelucrării, în scopul intereselor legitime urmărite de Operator sau de un terț, a datelor cu caracter personal care o privesc, inclusiv profilarea pe baza acestor prevederi. Operatorul nu mai prelucrează datele cu caracter personal decât dacă demonstrează motive legitime imperioase pentru prelucrare care prevalează asupra intereselor, drepturilor și libertăților persoanei vizate sau pentru stabilirea, exercitarea sau apărarea unor pretenții legale.
14.2. În cazul în care datele cu caracter personal sunt prelucrate în scopuri de marketing direct, persoana vizată are dreptul de a se opune în orice moment prelucrării datelor cu caracter personal care o privesc în acest scop, care include crearea de profiluri în măsura în care are legătură cu un astfel de marketing direct.
14.3. În cazul în care persoana vizată se opune prelucrării în scopuri de marketing direct, datele cu caracter personal sunt mai mult prelucrate în astfel de scopuri. În cazul în care persoana vizată alege prelucrarea datelor cu caracter personal în scopul marketingului direct, separat și fără nicio legătură cu o altă acțiune, inclusiv prin activarea oricărui buton de acceptare privind prelucrarea datelor cu caracter personal în scopul marketingului direct, cele mai recente date cu caracter personal furnizate în orice mod vor fi prelucrate în scop de marketing direct.
14.4. Cel mai târziu în momentul primei comunicări cu persoana vizată, dreptul menționat la paragrafele 14.1. și 14.2. este adus în mod explicit la cunoștința persoanei vizate și prezentat în mod clar și separat de orice altă informație.
14.5. În contextul utilizării serviciilor societății informaționale și fără a aduce atingere Directivei 2002/58/CE, persoana vizată își poate exercita dreptul de a se opune prin mijloace automate folosind specificații tehnice.
14.6. În cazul în care datele cu caracter personal sunt prelucrate în scopuri de cercetare științifică sau istorică sau în scopuri statistice în conformitate cu regulamentul, persoana vizată, din motive legate de situația sa particulară, are dreptul de a se opune prelucrării datelor cu caracter personal care o privesc, cu excepția cazului în care prelucrarea este necesară pentru îndeplinirea unei sarcini efectuate din motive de interes public.
15. Luare automată a deciziilor individuale, inclusiv crearea de profiluri
15.1. Persoana vizată are dreptul de a nu face obiectul unei decizii bazate exclusiv pe prelucrarea automată, inclusiv pe profilare, care produce efecte juridice care o privesc sau o afectează semnificativ în mod similar.
15.2. Punctul 15.1. nu se aplică dacă decizia:
(a) este necesar pentru încheierea sau executarea unui contract între persoana vizată și un operator de date;
(b) este autorizat de legislația Uniunii sau a statului membru căruia îi este supus operatorul și care stabilește, de asemenea, măsuri adecvate pentru a proteja drepturile și libertățile și interesele legitime ale persoanei vizate; sau
(c) se bazează pe consimțământul explicit al persoanei vizate.
15.3. În cazurile menționate la punctul 15.2 literele (a) și (c), operatorul de date implementează măsuri adecvate pentru a proteja drepturile și libertățile și interesele legitime ale persoanei vizate, cel puțin dreptul de a obține intervenția umană din partea Controlorului, să-și exprime punctul de vedere și să conteste decizia.
16. Dreptul de a depune o plângere la o autoritate de supraveghere
16.1. Fără a aduce atingere oricărei alte căi de atac administrative sau judiciare, fiecare persoană vizată are dreptul de a depune o plângere la o autoritate de supraveghere, în special în statul membru în care își are reședința obișnuită, locul de muncă sau locul presupusei încălcări, dacă datele subiectul consideră că prelucrarea datelor cu caracter personal care îl privesc încalcă Regulamentul.
16.2. Autoritatea de supraveghere la care a fost depusă plângerea informează reclamantul cu privire la evoluția și rezultatul plângerii, inclusiv posibilitatea unei căi de atac judiciare în conformitate cu articolul 17.
17. Dreptul la un recurs judiciar efectiv împotriva unei autorități de supraveghere
17.1. Fără a aduce atingere oricărei alte căi de atac administrative sau extrajudiciare, fiecare persoană fizică sau juridică are dreptul la o cale de atac judiciară efectivă împotriva unei decizii obligatorii din punct de vedere juridic a unei autorități de supraveghere care o privesc.
17.2. Fără a aduce atingere oricărei alte căi de atac administrative sau extrajudiciare, fiecare persoană vizată are dreptul de a exercita o cale de atac judiciară efectivă în cazul în care autoritatea de supraveghere competentă în temeiul regulamentului nu soluționează o plângere sau nu informează persoana vizată în termen de trei luni. privind progresul sau rezultatul plângerii depuse în temeiul articolului 16.
17.3. Acțiunile împotriva unei autorități de supraveghere sunt introduse în fața instanțelor din statul membru în care este stabilită autoritatea de supraveghere.
17.4. În cazul în care sunt intentate proceduri împotriva unei decizii a unei autorități de supraveghere care a fost precedată de un aviz sau de o decizie a consiliului în cadrul mecanismului de coerență, autoritatea de supraveghere transmite avizul sau decizia respectivă instanței.
18. Dreptul la un recurs judiciar efectiv împotriva unui operator sau operator
18.1. Fără a aduce atingere oricăror căi de atac administrative sau extrajudiciare disponibile, inclusiv dreptul de a depune o plângere la o autoritate de supraveghere în temeiul regulamentului, fiecare persoană vizată are dreptul la o cale de atac judiciară efectivă în cazul în care consideră că drepturile sale în temeiul regulamentului. au fost încălcate regulamentul ca urmare a prelucrării datelor sale cu caracter personal în nerespectarea Regulamentului.
18.2. Acțiunile împotriva unui operator sau a unui operator sunt introduse în fața instanțelor din statul membru în care operatorul sau persoana împuternicită de operator are un sediu. În mod alternativ, astfel de proceduri pot fi introduse în fața instanțelor din statul membru în care persoana vizată își are reședința obișnuită, cu excepția cazului în care operatorul sau persoana împuternicită de operator este o autoritate publică a unui stat membru care acționează în exercitarea puterilor sale publice.
19. Reprezentarea persoanelor vizate
19.1. Persoana vizată are dreptul de a mandata un organism, organizație sau asociație non-profit care a fost constituită în mod corespunzător în conformitate cu legislația unui stat membru, are obiective statutare care sunt de interes public și care este activă în domeniu. privind protecția drepturilor și libertăților persoanelor vizate în ceea ce privește protecția datelor cu caracter personal ale acestora de a depune plângere în numele acesteia, de a-și exercita drepturile menționate la articolele 16, 17 și 18 și de a-și exercita dreptul de a primi despăgubiri menționate în regulament în numele său, în cazul în care legislația statului membru este prevăzut.
19.2. Statele membre pot prevedea ca orice organism, organizație sau asociație menționată la punctul 19.1 din prezentul articol, independent de mandatul persoanei vizate, să aibă dreptul de a depune, în acel stat membru, o plângere la autoritatea de supraveghere competentă în conformitate cu articolul 16 și să-și exercite drepturile menționate la articolele 17 și 18 dacă consideră că drepturile unei persoane vizate în temeiul regulamentului au fost încălcate ca urmare a prelucrării.
20. Dreptul la despăgubire și răspundere
20.1. Orice persoană care a suferit un prejudiciu material sau moral ca urmare a unei încălcări a Regulamentului are dreptul de a primi despăgubiri de la Controlor sau de la operator pentru prejudiciul suferit.
20.2. Orice operator implicat în prelucrare este răspunzător pentru prejudiciul cauzat de prelucrare care încalcă prezentul Regulament. Procesatorul este răspunzător pentru prejudiciul cauzat de prelucrare numai în cazul în care nu a respectat obligațiile Regulamentului adresate în mod special procesatorilor sau în cazul în care a acționat în afara sau contrar instrucțiunilor legale ale Operatorului.
20.3. Operatorul sau persoana împuternicită de operator va fi exonerat de răspundere conform paragrafului 20.2 dacă dovedește că nu este în niciun fel responsabil pentru evenimentul care a cauzat prejudiciul.
20.4. În cazul în care în aceeași prelucrare sunt implicați mai mult de un operator sau un operator, sau atât un operator, cât și un operator, și acolo unde sunt, în conformitate cu punctele 20.2. și 20.3, responsabil pentru orice prejudiciu cauzat de prelucrare, fiecare operator sau operator va fi făcut răspunzător pentru întregul prejudiciu pentru a asigura o despăgubire efectivă a persoanei vizate.
20.5. În cazul în care un operator sau un operator a plătit, în conformitate cu punctul 20.4., o despăgubire integrală pentru prejudiciul suferit, acel operator sau persoana împuternicită de operator are dreptul de a pretinde înapoi de la ceilalți operatori sau persoane împuternicite de operator implicați în aceeași prelucrare acea parte a despăgubirii corespunzătoare partea lor de responsabilitate pentru pagubă, în conformitate cu condițiile prevăzute la paragraful 18.2.
20.6. Acțiunea judiciară pentru exercitarea dreptului de a primi despăgubiri este introdusă în fața instanțelor competente în temeiul legislației statului membru menționat la punctul 18.2.
21. Retragerea consimțământului
În cazul în care prelucrarea se bazează pe: i) consimțământul persoanei vizate acordat pentru prelucrarea datelor sale cu caracter personal în unul sau mai multe scopuri specifice; sau ii) consimțământul persoanei vizate acordat pentru prelucrarea anumitor date cu caracter personal speciale pentru unul sau mai multe scopuri specificate, cu excepția cazului în care legislația Uniunii sau a statului membru prevede că interdicția de a prelucra date cu caracter personal speciale nu poate fi ridicată de persoana vizată;
persoana vizată are dreptul de a retrage consimțământul în orice moment, fără a afecta legalitatea prelucrării bazate pe consimțământul anterior retragerii acestuia.
Din motive de claritate, retragerea consimțământului nu va afecta prelucrarea datelor cu caracter personal pe baza unui alt temei juridic.
22.Politica privind cookie-urile
[Aplicația web a controlorului poate folosi „cookie-uri”.
Cookie-urile sunt fișiere text care conțin cantități mici de informații care sunt descărcate pe dispozitivul dvs. atunci când vizitați și utilizați aplicația web. Cookie-urile sunt apoi trimise înapoi la adresa URL de origine la fiecare vizită ulterioară sau la o altă adresă URL care recunoaște acel cookie. Cookie-urile sunt utile deoarece permit unui site web să recunoască dispozitivul unui utilizator. Puteți găsi mai multe informații despre cookie-uri la: www.allaboutcookies.org și www.youronlinechoices.eu . Pentru un videoclip despre cookie-uri, vizitați www.google.co.uk/ goodtoknow/data-on-the-web/cookies.
Cookie-urile fac o mulțime de sarcini diferite, cum ar fi să vă permită să navigați între pagini în mod eficient, să vă amintiți preferințele și, în general, să îmbunătățească experiența utilizatorului.
De asemenea, vă pot ajuta să vă asigurați că reclamele pe care le vedeți online sunt mai relevante pentru dvs. și pentru interesele dvs.
Puteți seta și/sau ajusta setările și preferințele (browserului) cu privire la cookie-uri în orice moment și puteți dezactiva cookie-urile. Dezactivarea acestora vă poate împiedica să utilizați anumite părți/funcționalități ale aplicației web a Controlorului.
Putem colecta informații anonime, inclusiv în scopuri statistice sau de cercetare.
Utilizăm următoarele categorii în aplicația noastră web:
Categoria 1 – Cookie-uri strict necesare
Aceste cookie-uri sunt esențiale pentru a vă permite să vă deplasați prin aplicația web a Controllerului și să utilizați funcțiile acesteia, cum ar fi accesarea zonelor securizate. Fără aceste cookie-uri, nu pot fi furnizate servicii precum coșurile de cumpărături sau facturarea electronică.
Categoria 2 – Cookie-uri de performanță
Aceste cookie-uri colectează informații despre modul în care utilizați aplicația web a Controlorului - de exemplu, la ce pagini accesați cel mai mult și dacă primesc mesaje de eroare din paginile web și/sau din aplicația web. Aceste cookie-uri nu colectează informații care identifică un vizitator. Toate informațiile colectate de aceste cookie-uri sunt agregate și, prin urmare, anonime. Este folosit doar pentru a îmbunătăți modul în care funcționează site-urile web ale Controlorului și/sau aplicația.
Ca cookie-uri terță parte din această categorie folosim Google Analytics, un serviciu care transmite date de trafic pe site-ul web către serverele Google din Statele Unite. Rapoartele oferite de Google Analytics ne ajută să înțelegem traficul site-ului și utilizarea paginii web. Google Analytics nu identifică utilizatorii individuali și nu asociază adresa dumneavoastră IP cu alte date deținute de Google.
Google Analytics: Pentru mai multe informații despre cookie-urile Google Analytics, vă rugăm să consultați paginile de ajutor și politica de confidențialitate Google:
Politica de confidențialitate Google
Pagini de ajutor Google Analytics
Google a dezvoltat programul de completare pentru browser pentru renunțarea la Google Analytics; dacă doriți să renunțați la Google Analytics, puteți descărca și instala suplimentul pentru browserul dvs. web aici.
Analytics terță parte. Am angajat Inspectlet să analizeze activitățile vizitatorilor acestui site web, iar utilizarea autorizată de către Inspectlet a modulelor cookie și a altor tehnologii de urmărire îi permite să aibă acces la informațiile personale ale vizitatorilor acestui site web. Un astfel de acces la și utilizarea informațiilor personale de către Inspectlet este guvernată de Politica de confidențialitate a Inspectlet.
Categoria 3 — Cookie-uri de funcționalitate
Aceste module cookie permit aplicației web a Controlorului să-și amintească alegerile pe care le faceți în timpul navigării și/sau utilizând aplicația (cum ar fi numele dvs. de utilizator, limba sau regiunea în care vă aflați) și oferă caracteristici îmbunătățite, mai personale.
Aceste cookie-uri pot fi folosite și pentru a reține modificările pe care le-ați făcut asupra dimensiunii textului, limbii și altor părți ale paginilor web pe care le puteți personaliza.
Informațiile colectate de aceste cookie-uri nu vă vor identifica personal și nu vă pot urmări activitatea de navigare pe site-urile web ale non-controlorului.
Pentru o revizuire fiabilă a stării comenzii dvs., pe ecran în aplicație, în timp real și, de asemenea, pentru o reordonare ușoară, datele dvs. pot fi salvate pe dispozitivul dvs., servind un cookie local.
Categoria 4 - Cookie-uri de direcționare sau cookie-uri de publicitate
Aceste cookie-uri vor fi de obicei cookie-uri terță parte, deși dacă un utilizator vizitează site-ul propriu al rețelei de publicitate, este posibil din punct de vedere tehnic ca acestea să fie prima parte. Vor fi întotdeauna cookie-uri persistente, dar limitate în timp. Aceste cookie-uri pot fi asociate cu servicii furnizate de terți, dar nu este întotdeauna cazul. Aceste cookie-uri conțin o cheie unică care este capabilă să distingă obiceiurile de navigare ale utilizatorilor individuali sau care poate fi tradusă într-un set de obiceiuri sau preferințe de navigare folosind informațiile stocate în altă parte. În general, declarația de confidențialitate ar trebui să indice dacă cookie-ul este utilizat ca parte a unei rețele de publicitate. Cookie-urile pot fi, de asemenea, folosite pentru a limita numărul de ori când un utilizator vede o anumită reclamă pe un site web și pentru a măsura eficacitatea unei anumite campanii.
Exemplele includ:
• Cookie-uri plasate de rețelele de publicitate pentru a colecta obiceiuri de navigare pentru a direcționa reclame relevante către utilizator. Site-ul pe care îl vizitează utilizatorul nu trebuie să difuzeze de fapt reclame, dar de multe ori acesta va fi și cazul.
• Cookie-uri plasate de rețelele de publicitate în legătură cu un serviciu implementat de site-ul web pentru a crește funcționalitatea, cum ar fi comentarea pe un blog, adăugarea unui site în rețeaua socială a utilizatorului, furnizarea de hărți sau contoare ale vizitatorilor unui site.
În mod implicit, aplicația de comandă web și adresa URL a site-ului său de origine nu furnizează cookie-uri de categoria 4. Cu toate acestea, este posibil să comandați online de pe alte site-uri web care încadrează sau facilitează accesul la meniul online și la aplicația web. Prin urmare, vă rugăm să verificați întotdeauna politica de cookie-uri a site-ului web vizitat de la care ați inițiat o sesiune de comandă online pentru a afla dacă sunt servite cookie-uri de categoria 4 și care este modalitatea de renunțare sau de înscriere pentru ele, deoarece caz legal poate fi.
23. Prelucrarea datelor dumneavoastră cu caracter personal de către Furnizor în calitate de procesator al furnizorilor de produse și/sau servicii
Furnizorul poate prelucra datele dumneavoastră cu caracter personal, de asemenea, ca procesator al furnizorului de produse și/sau servicii, inclusiv, fără limitare, în următoarele scopuri, conform celor convenite cu furnizorii de produse și/sau servicii: i) stocarea datelor pentru furnizori de produse și/sau servicii; ii) trimiterea de notificări către dumneavoastră cu privire la informațiile despre confirmarea sau respingerea comenzii sau despre comenzile ratate și despre livrarea comenzii dumneavoastră; iii) trimiterea către dvs. de comunicări de marketing direct; iii) colectarea adreselor IP pentru a fi utilizate în cazul oricărui litigiu și/sau fraudă cu privire la plăți; iv) trimiterea datelor dumneavoastră către diferiți destinatari și în diferite țări (terțe), destinatari care prelucrează datele cu caracter personal în scopuri compatibile, înrudite și corelate cu scopul executării contractului pe care îl aveți cu furnizorii de produse și/sau servicii și anume : livrare, tipărire, facturare POS, fidelizare, procesare plăți online etc.
24. Diverse
24.1. Aveți toate drepturile menționate în prezenta Politică de confidențialitate precum și orice alte drepturi menționate de reglementările legale obligatorii în vigoare privind prelucrarea datelor cu caracter personal.
24.2. Drepturile dumneavoastră menționate în prezenta Politică de confidențialitate pot fi exercitate în conformitate cu Regulamentul și cu orice alte reglementări legale aplicabile în vigoare.
24.3. Orice solicitări și/sau solicitări trimise de dumneavoastră către Controlor pentru exercitarea oricăruia dintre drepturile dumneavoastră pot fi făcute în scris, prin scrisoare recomandată care va fi trimisă la sediul Controlorului și/sau online prin contactul sau e-mailul de contact al Operator așa cum se găsește pe site-ul www.trattoriailcalciodrobeta.ro sau la adresa de e-mail a RPD, dacă există un astfel de DPO, și/sau prin orice alte modalități de comunicare menționate în reglementările legale în vigoare.
24.4. Persoana vizată poate solicita, conform celor menționate mai sus, și obține, în mod gratuit, în special, accesul și rectificarea sau ștergerea datelor cu caracter personal, restricționarea prelucrării datelor cu caracter personal, portabilitatea datelor și exercitarea dreptului de a se opune și, de asemenea, dreptul de a nu fi supus unei decizii bazate exclusiv pe prelucrarea automată, inclusiv pe profilare, care produce efecte juridice care o privesc sau o afectează în mod similar în mod semnificativ, dar și în legătură cu încălcarea securității datelor cu caracter personal.
24.5. Termenii utilizați în prezenta Politică de confidențialitate vor avea semnificația definită în Regulamente, cu excepția cazului în care contextul impune altfel sau nu este prevăzut altfel aici.
24.6. Cu excepția unor dispoziții contrare impuse de reglementările legale obligatorii în vigoare, Controlorul își rezervă dreptul de a actualiza și modifica Politica de confidențialitate din când în când fără o notificare specifică.